lunes, 9 de enero de 2012

Bienvenidos a mi blog!

Hola a todas!
Este es mi primer blog, donde voy a hablar de tejer (sobretodo), punto de cruz, fotografía, cocina,... en definitiva cualquier cosa que pase por mis manos, o por la cabeza!

Y... como es mi primer post del blog... voy a poner una foto de uno de mis primeros proyectos! 


Hola a totes!
Aquest és el meu primer blog, on parlaré de fer mitja (sobretot), punt de creu, fotografia, cuina,... en definitiva qualsevol cosa que em passi per les mans, o pel cap!
  I... com que és el primer post del blog... posaré una foto d'un dels meus primers projectes!


Hello everyone!
This is my first blog, where I'm gonna talk about knitting (most of the time), cross stitch, photography, culinary affairs,... about anything that comes to my hands or crosses my mind!
And... as this is my first blog... I'm gonna add a picture of one of my first projects!

Salut à tous!
Ceci est mon premier blog, qui parle de tricot (surtout), point de croix, photographie, cuisine,... en bref, tout ce qui passe par mes mains ou per ma tête!
Et... comme c'est le premier message du blog... Je vagi mettre une photo d'un de mes premiers projets!




Es un cuello de la revista Katia Niños nº59. La lana se llama Kimbo, y está tejido con agujas del 20 (si, si, habéis leído bien! del 20!).
Espero de corazón que os guste! Un beso enorme!



És un coll de la revista Katia Niños nº59. La llana es diu Kimbo, i està teixit amb agulles del 20 (sí, sí, heu llegit bé! Del 20!).
Espero de tot cor que us agradi! Un petó ben gran!

This is a neck from Katia's Niños nº59 magazine. The wool is called Kimbo, and it's knitted with needles of 20mm (yes, you've read right! Needles nº20!)
I hope you like it! Kisses!

Ce col c'est de la revue Katia Niños nº59. La laine est appelé Kimbo et a été tricoté avec des aiguilles du numéro 20 (oui, oui! vous avez bien lu! Aiguilles du numéro 20!).
J'espère que vous l'aimez! Bisous!


No hay comentarios:

Publicar un comentario